Animal Text Generator at TextSpace.net
Glitter Text Generator at TextSpace.net

Thursday, March 3, 2011

SELAMAT TINGGAL SK PESERAI


Ucapan selamat tinggal buat warga sk Peserai...


Rakan guru dan GPK 1


GPK HEM , Kaunselor & ustz Riduan


Menyampaikan hadiah Johan Olahraga
MPZ Semerah 2011

Bersama atlet,Guru Besar dan Jurulatih
JOHAN MPZ Semerah 2011



SAYONARA SK PESERAI...!!!!



28 Februari 2011( Isnin) hari terakhir bertugas di SK Peserai. Bertugas d SK Peserai bermula pada tanggal 11.10.2006 hingga 28.2.2011. Banyak kenangan manis menjadi warga SK Peserai. Atas arahan dari Jabatan ,saya dikehendaki bertugas di SK Parit Lapis pada 1 Mac 2011. Saya akur dan " yang menurut perintah ". Itulah perkataan akhir setiap surat rasmi kerajaan....!!!!

Sungguh berat dan sedih meninggalkan rakan-rakan semua. Saya mengucapkan berbanyak terima kasih , ampun dan maaf serta halalkan makan minum kepada semua warga SK Peserai.

Saya mendoakan warga SK Peserai terus cemerlang dan juga saya di tempat baru.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails